متخصص بلاکچین، ارزدیجیتال، هوش مصنوعی، برنامه نویس، تحلیلگر بازار

سلام، بختیار آهنی هستم. تحصیلاتم کارشناسی ارشد هوش مصنوعی است. به تکنولوژی های جدید هوش مصنوعی و بلاکچین بسیار علاقمند هستم. علاقه زیادی به ایجاد کسب و کارهای اینترنتی دارم و بیش از 10 ساله در این زمینه فعالیت میکنم. علاقه من به استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا باعث شده در این زمینه همیشه مشغول یادگیری باشم. در زمینه های بلاکچین، ارزدیجیتال، برنامه نویسی، هوش مصنوعی، راه اندازی کسب و کارهای نوپا فعالیت میکنم. من در حال حاظر به شدت روی بازار ارزهای دیجیتال تمرکز دارم. برای همین یک سایت تخصصی ارزدیجیتال با نام کریپتوتانگ رو شروع کردم. این سایت به همه سرمایه گذاران در سراسر جهان در یافتن رمزارزهای با پتانسیل بالا کمک میکند. سپس با روش های مدیریت سرمایه روی آن سرمایه گذاری کنند.

مهندس بختیار آهنی

بختیار آهنی

بنیان گذار

کریپتوتانگ

کریپتوتانگ

کریپتوتانگ یک پلتفرم تحلیلی، خبری و آموزشی بازار ارزدیجیتال های دیجیتال است

کارآفرینان کردستان

کارآفرینان کردستان

پایگاه تحلیلی و آموزشی کارآفرینان کردستان فعال در زمینه تحلیل و آموزش کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای اینترنتی است

خدمات ما

کارهای که انجام می دهیم

کسب و کار اینترنتی
#1

مشاوره در ایجاد کسب و کارهای نوپا

اگر شما در فکر ایجاد یک استارتاپ هستید و نیاز به مشاوره دارید و یا دنبال یک تیم اجرای برای راه اندازی ایده تان دارید با ما ارتباط بگیرید.

من، بختیار آهنی با سابقه 18 سال برنامه نویسی با تحصیلات کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و متخصص در حوزه بلاکچین و راه اندازی بیش از 50 سایت اینترنتی با ایده ها مختلف میتوانم به شما در ایجاد کسب و کارتان مشاوره بدم و حتی آن را در کمترین زمان ممکن برای شما راه اندازی کنم.

#2

مشاوره سرمایه گذاری

بهترین راه های سرمایه گذاری در صندوق هایی درآمد ثابت، بورس تهران، طلا در بازارهای پیشرفته و ارزهای دیجیتال با توجه به پروفایل ریسک شما ارائه میدهیم.

شما با هر سطح از هوش مالی با هرشغل و با هر میزان درآمدی باید مقداری پس انداز کنید. اما با توجه به اینکه ما جزو کشورهای با تورم بالا هستیم. پس انداز کردن در بانک باعث میشود هر روز قدرت خرید ما کمتر شود. ما بهترین مشاور شما هستیم تا اولین قانون هوش مالی را برای شما اجرای کنیم و کاری کنیم که پولتان برای شما کار کند  و سود بسازد.

#3

درآمدزایی از اینترنت

تمام روش های درآمدزایی از اینترنت را به شما آموزش میدهیم.

شما میتوانید در بازارهای مالی مانند بورس، طلا یا ارزهای دیجیتال یا هر سه با هم فعال شوید و به عنوان یک شغل درآمدی ماهانه بیش از  هزار دلار داشته باشید.

شما میتوانید با فریلنسری چه در سایت ها داخلی و چه در سایت های خارجی درآمد بالای داشته باشید.

از راه تولید محتوا از طریق مختلف میتوانید درآمد کسب کنید.

میتوانید اینفلونسر شوید.

سایت فروشگاه اینترنتی خود را بزنید.

آموزش دهید پکیج آموزشی بفروشید یا وبینار برگزار کنید.

و صدها کار دیگر با تخصص و بدون تخصص درآمد کسب کنید.

چرا باید ما را انتخاب کنید

صدها پروژه موفق

دارای سابقه طولانی و حرفه ای

بیش از یک دهه تجربه در زمینه برنامه نویسی، طراحی وب سایت و کسب و کارهای آنلاین، با افتخار میتوانم بگویم که دلار را برای یکسال تحلیل کردم و در اینستاگرام آن را ببیند،صدها تحلیل موفق دیگر از بازار سهام و ارزدیجیتال و مشاوره های موفق برای مردم عزیزم که بسیار پر سود بوده است

مشاوره تخصصی رایگان

مهمترین مورد در شروع یک کسب و کار یا ایده در بستر اینترنت، شروع سرمایه گذاری و یا حتی معامله گری نیاز به مشاوره با فردی حرفه ای برای شروعی قدرتمند دارد. یکی از موارد مهم دانستن نقشه راه و شناخت است که میتوانید با ما در سایت همراه شوید تا به صورت رایگان به شما نشان دهیم که چگونه شروع کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به نگرانی نیست ما همیشه کسب و کار شما، را پشتیبانی می کنیم و دغدغه های فنی شما را در کمترین زمان ممکن رفع میکنیم. اگر شما در سرمایه گذاری های تان یا در بازار ارزهای دیجیتال که پر از چالش های فنی هست یا حتی بورس تهران به مشکل خوردید میتوانید روی ما حساب کنید. ما در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل میکنیم.

نظرات

تعدادی از نظرات مشتریان

من واقعا به تحلیل های مهندس آهنی ایمان دارم و از سال 1397 که با ایشان آشنا شده ام توانسته ام پول زیادی از بورس دربیارم و اومیدوارم بزودی به کمک ایشان به دنیایی جذاب ارزهای دیجیتال هم ورود کنم
رضا حمیدی
یه فروشگاه پوشاک در بانه داشتم و می‌خواستم فروش رو از اینترنت شروع کنم که با آشنایی قبلی که با مهندس بختیار آهنی داشتم کار به ایشان سپردم و از سایتی که برای من طراحی کردند راضی هستم.
4 سالی هست که با مهندس آهنی همکاری میکنم و بیش از 50 سایت را با ایده های مختلف با ایشان ساختیم و باید بگویم متعهد بودن و انجام سریع کارها جزو خصوصیات خوبشان است.

در واتس آپ با ما در ارتباط باشید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مهندس بختیار آهنی
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن